عیسی خانی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  عیسی‌خانی معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان  بابیان اینکه بسیج دانشجویی برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگ‌سازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگو سازی شهداء برای جامعه به ویژه جوان برنامه‌ریزی و طراحی کرده است، گفت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در قالب ۷ رشته هنری با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

او افزود: اهداف اصلی برگزاری جشنواره شبکه سازی و شناسایی نیرو‌های هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

عیسی‌خانی ادامه داد: در این جشنواره همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهیان نیز می‌توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در این جشنواره در ۷ بخش تاکنون حدودا ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس بوده است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا روز بیستم مردادماه تمدید شد.

عیسی خانی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهان، شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی و در قالب هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ یا حساب @fznbso در همه پیام رسان‌ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.